La gura sobei
Blogu\’ lu vitman

Cum ma cauta lumea

Dupa cum v-am spus , ma plictisesc asadar am diverse activitati . Deci m-am uitat la „Termenii motorului de cautare” si ce am gasit , pai :

imi urasc viata –  din pacate nu prea pot sa te ajut , cateodata mi-o urasc si eu , da stai linistit. trece

la gura sobei bar – desi intra oricine , nu e chiar bar. E totusi o idee buna

greta vreau sa danseze – iti dau numarul ei de telefon? poate reusesti sa o convingi. Acum depinde , unde , cand , cum 

vreau sa fiu fericit/a si cum sa fiu fericit/a  – cam asta vrem toti , la intrebare nu prea cunosc raspunsul , daca l-as stii as scrie o carte. Pe care sa o vand bineinteles sa fac multi multi multi bani ca sa fiu si mai fericit.

zdreanto – ce ti-a facut fata , de esti asa de suparat

caracal – nu mersi

criss blaziny – il gasesti in costangeles , nu aici

muie steaua – total de acord

muie rapid – sa moara ma-ta

tipuri de machiaj – say what?

Sunt foarte surprins si de cata lume cauta „gaseste 3 diferente ” , si voi va cam plictisiti nu e asa?

Niciun răspuns to “Cum ma cauta lumea”

Lasă un răspuns

